Organizacja eventu to poważna inwestycja czasu, środków i energii. W przeciwieństwie jednak np. do sztuki teatralnej, wydarzenie korporacyjne zazwyczaj odbywa się tylko jednego wieczoru, bez możliwości powtórzenia. Warto zadbać o to, aby na długo pozostało w pamięci uczestników.
Foto budki, interaktywne lustra oraz wszelkie modne w ostatnich latach atrakcje zazwyczaj łączy jeden wspólny mianownik – lubimy na siebie patrzeć i choć na chwilę znaleźć się w centrum uwagi. To jest ten pewny, magiczny składnik dodatkowej animacji wydarzenia, jednak istnieje sposób by zapewnić go uczestnikom unikając przaśności, a wręcz przeciwnie – poprzez art branding, pozycjonując komunikację imprezy w randze sztuki.
Portrety malowane na żywo przez artystów mogą stać się wyjątkową pamiątką, która tworzy emocjonalną więź z marką. Poza tym, że uczestnicy zabierają ze sobą dzieło sztuki, które wzbogaci ich domowe czy biurowe wnętrza, cyfrowe wersje portretów pojawią się na profilach w mediach społecznościowych, poszerzając organiczny zasięg wydarzenia.
Dzieła są tworzone na żywo w trakcie eventu. Artysta zaprasza uczestników do swojego stanowiska, które wymaga minimalnej aranżacji – wystarczą stół, wygodny fotel i krzesło dla modela. Każdy wizerunek powstaje w ciągu 7 do 10 minut, w zależności od wybranej techniki – tradycyjnej formy na papierze w formacie, bądź cyfrowo na tablecie.
Papierowe portrety mogą od razu zostać oprawiane, co pozwala uczestnikom zabrać ze sobą spersonalizowaną pamiątkę wzbogaconą brandingiem firmy. W przypadku cyfrowych portretów na tablecie, mogą powstawać na dedykowanym layoucie z logo firmy, nazwą eventu oraz odpowiednimi hashtagami.
Sukces wydarzenia zaczyna się jednak na długo przed jego datą. Kreatywna strategia komunikacji, która wzbudzi zainteresowanie już od wysyłki zaproszeń, może obejmować konkursy artystyczne, spójne grafiki i key visuale, personalizowane opakowania na portrety oraz relacje foto i wideo. Dzięki temu event staje się niezapomnianym doświadczeniem, a marka zyskuje długofalowe korzyści wizerunkowe.
#ArtBranding to subtelne narzędzie budowania więzi między marką a jej odbiorcami poprzez sztukę. Zapraszamy do zapoznania się z pełną ofertą agencji Art2Brand.