Francuska marka otwiera rok nową zachwycającą kampanią reklamową. Kapsuła Dior 2025 na Nowy rok Księżycowy zachwyca eterycznością romantyzmem i ulotnością stylizacji. Lekkie astralne propozycje uchwycone okiem fotografa wzbudzają zaciekawienie. Delikatność stylizacji idealnie pasuje do księżycowych inspiracji. Jakie stylizacje i projekty wchodzą w skład nowej kampanii?
Eteryczne stylizacje i inspiracje gwiazdami – kampania Dior 2025
Fotografie z najnowszej kampanii Dior na Księżycowy Nowy Rok 2025 to prawdziwa podróż w kosmiczny wymiar elegancji. Utrzymane w tajemniczej, teatralnej atmosferze, kadry emanują subtelną grą światła i cienia. Dlatego też tworzą aurę intymności i magii. Agnes Lloyd-Platt, odpowiedzialna za zdjęcia, w mistrzowski sposób uchwyciła eteryczność modeli na tle projekcji gwiazd i planet. Wydaje się, że ożywają one na jedwabnych kurtynach. Kolorystyka oscyluje między głębokimi odcieniami granatu, aksamitną czernią, bielą i połyskującym złotem. Wprost nawiązują do nieskończoności nocnego nieba.
Astralny motyw jest hołdem dla fascynacji Christiana Diora wróżbiarstwem i gwiazdami. Dlatego idealnie wpisuje się w symbolikę Księżycowego Nowego Roku – święta nowego początku, nadziei i harmonii. Ta wizja kampanii to nie tylko uczta dla oka, ale także subtelne zaproszenie do refleksji nad ulotnością chwili i pięknem kosmicznej tajemnicy. Taką myśl Dior splata z modą w sposób niemal transcendentny.
Pomysł na kampanię – czyli co wchodzi w skład księżycowej kapsuły Diora
Księżycowa kapsuła Diora na 2025 rok to starannie zaplanowana kolekcja, w której Maria Grazia Chiuri po raz kolejny udowadnia swoje mistrzostwo w łączeniu tradycji z nowoczesnością. W kampanii, uchwyconej przez utalentowaną fotografkę Agnes Lloyd-Platt, najważniejszą rolę odgrywają modelki o subtelnej urodzie, ubrane w projekty, które celebrują astralną elegancję.
Dominują zwiewne plisowane spódnice z delikatnych tkanin zdobionych misternymi haftami gwiazd, planet i konstelacji. Dopełnieniem stylizacji są oversize’owe marynarki w odcieniach złamanej bieli, niezwykle spójne z akcentami w kolorze księżycowego srebra i złota. W kolekcji pojawiają się również kultowe torebki Dior, takie jak Lady Dior i Dior Book Tote, w nowych odsłonach – ozdobione wzorami przypominającymi mapy nieba.
Styl kampanii jest romantyczny, a zarazem tajemniczy, z nutą nowoczesnego przepychu, podkreślając fascynację marki kosmosem i mistycyzmem. Księżycowa kapsuła to nie tylko moda, ale także manifestacja sztuki i wizji, która idealnie oddaje ducha noworocznej transformacji i odrodzenia.
Redaktor Luxury News
Consulting Premium
Źródło: kendam.com
Firma: Dior