Blog wykorzystuje technologie plików "cookies", które podczas korzystania przez Użytkowników i Gości Bloga, zapisywane są w ich urządzeniach końcowych. Stosowanie plików "cookies" ma na celu poprawne działanie Bloga na urządzeniu końcowym Użytkownika i Gościa. Zobacz politykę prywatności oraz Szczegóły używanych ciasteczek.
Tak, zgadzam się
Luxury NewsLuxury News
Zmiana wielkości czcionkiAa
  • Biżuteria
  • Dom
  • Hotele
  • Inwestycje
  • Medycyna estetyczna
  • Moda
  • Motoryzacja
  • Nieruchomości
  • Opieka zdrowotna
  • Podróże
  • Restauracje
  • SPA
  • Sztuka
  • Technologia
  • Jachty
  • Samoloty
  • Architektura
  • Uroda
  • Zegarki
  • Sport
Aktualnie czytasz: Pozycjonowanie eventu premium poprzez artystyczne doświadczenie uczestników – portrety malowane na żywo
Udostępnij
Zmiana wielkości czcionkiAa
Luxury NewsLuxury News
  • Biżuteria
  • Dom
  • Hotele
  • Inwestycje
  • Medycyna estetyczna
  • Moda
  • Motoryzacja
  • Nieruchomości
  • Opieka zdrowotna
  • Podróże
  • Restauracje
  • SPA
  • Sztuka
  • Technologia
  • Jachty
  • Samoloty
  • Architektura
  • Uroda
  • Zegarki
  • Sport
Szukaj
  • Biżuteria
  • Dom
  • Hotele
  • Inwestycje
  • Medycyna estetyczna
  • Moda
  • Motoryzacja
  • Nieruchomości
  • Opieka zdrowotna
  • Podróże
  • Restauracje
  • SPA
  • Sztuka
  • Technologia
  • Jachty
  • Samoloty
  • Architektura
  • Uroda
  • Zegarki
  • Sport
Follow US
Luxury News > Sztuka > Pozycjonowanie eventu premium poprzez artystyczne doświadczenie uczestników – portrety malowane na żywo
Sztuka

Pozycjonowanie eventu premium poprzez artystyczne doświadczenie uczestników – portrety malowane na żywo

Art 2 Brand
Zaktualizowano: 09.10.2024 11:31
Art 2 Brand
Udostępnij
Art
Udostępnij

Organizacja eventu to poważna inwestycja czasu, środków i energii. W przeciwieństwie jednak np. do sztuki teatralnej, wydarzenie korporacyjne zazwyczaj odbywa się tylko jednego wieczoru, bez możliwości powtórzenia. Warto zadbać o to, aby na długo pozostało w pamięci uczestników.

Img 8166
Portret x Adriana Krawcewicz

Foto budki, interaktywne lustra oraz wszelkie modne w ostatnich latach atrakcje zazwyczaj łączy jeden wspólny mianownik – lubimy na siebie patrzeć i choć na chwilę znaleźć się w centrum uwagi. To jest ten pewny, magiczny składnik dodatkowej animacji wydarzenia, jednak istnieje sposób by zapewnić go uczestnikom unikając przaśności, a wręcz przeciwnie – poprzez art branding, pozycjonując komunikację imprezy w randze sztuki.

Portrety malowane na żywo przez artystów mogą stać się wyjątkową pamiątką, która tworzy emocjonalną więź z marką. Poza tym, że uczestnicy zabierają ze sobą dzieło sztuki, które wzbogaci ich domowe czy biurowe wnętrza, cyfrowe wersje portretów pojawią się na profilach w mediach społecznościowych, poszerzając organiczny zasięg wydarzenia.

Img 4929 Copy

Dzieła są tworzone na żywo w trakcie eventu. Artysta zaprasza uczestników do swojego stanowiska, które wymaga minimalnej aranżacji – wystarczą stół, wygodny fotel i krzesło dla modela. Każdy wizerunek powstaje w ciągu 7 do 10 minut, w zależności od wybranej techniki – tradycyjnej formy na papierze w formacie, bądź cyfrowo na tablecie.

Papierowe portrety mogą od razu zostać oprawiane, co pozwala uczestnikom zabrać ze sobą spersonalizowaną pamiątkę wzbogaconą brandingiem firmy. W przypadku cyfrowych portretów na tablecie, mogą powstawać na dedykowanym layoucie z logo firmy, nazwą eventu oraz odpowiednimi hashtagami. 

Sukces wydarzenia zaczyna się jednak na długo przed jego datą. Kreatywna strategia komunikacji, która wzbudzi zainteresowanie już od wysyłki zaproszeń, może obejmować konkursy artystyczne, spójne grafiki i key visuale, personalizowane opakowania na portrety oraz relacje foto i wideo. Dzięki temu event staje się niezapomnianym doświadczeniem, a marka zyskuje długofalowe korzyści wizerunkowe.

#ArtBranding to subtelne narzędzie budowania więzi między marką a jej odbiorcami poprzez sztukę. Zapraszamy do zapoznania się z pełną ofertą agencji Art2Brand.

Powiązane artykuły

Aukcja sztuki w Mediolanie. Ostatni dzień dla kolekcjonerów i inwestorów!

Design w Sotheby’s: Aukcja, która kreuje historię współczesnego wzornictwa

Tiffany otwiera butik w Mediolanie

Wystawa „Nieporządki w Pałacu. Franciszek Starowieyski ponownie w Krakowie” w Pałacu Sztuki już otwarta!

Unikatowe skrzypce Stradivarius na aukcji

Art 2 Brand 2024-10-09 2024-10-09
Udostępnij
Facebook Twitter Email Drukuj
Dodaj komentarz

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Proszę zaznacz ocenę

Polecane artykuły

Aukcja Sztuki W Mediolanie
InwestycjeSztuka

Aukcja sztuki w Mediolanie. Ostatni dzień dla kolekcjonerów i inwestorów!

2025-05-28
Design W Sotheby’s
DomInwestycjeSztuka

Design w Sotheby’s: Aukcja, która kreuje historię współczesnego wzornictwa

2025-05-20
Tiffany butik w Mediolanie
InwestycjeSztuka

Tiffany otwiera butik w Mediolanie

2025-04-24
Tpsp Nieporządki W Pałacu(1) Small
Sztuka

Wystawa „Nieporządki w Pałacu. Franciszek Starowieyski ponownie w Krakowie” w Pałacu Sztuki już otwarta!

2025-04-10
Kategorie
  • Hotele
  • Nieruchomości
  • Restauracje
  • Podróże
  • Moda
  • Sztuka
  • Inwestycje
O nas
Luxury News • narzędzie do komunikacji dla marek premium. To także społeczność tworząca najnowsze wiadomości ze świata luksusu. To głos reprezentujący branżę premium i super premium.
Linki
  • Jak wstawić artykuł na WordPress?
  • Jak napisać dobry artykuł newsowy?
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Cookies
  • FAQ
  • Kontakt
Dołącz do Luxury News

    © LuxuryNews.pl. All Rights Reserved.
    Login
    Welcome Back!

    Sign in to your account

    Zapomniałeś hasła?