Patek Philippe, znana genewska manufaktura zegarkowa, po raz pierwszy od 25 lat zaprezentowała całkowicie nową kolekcję czasomierzy – *Cubitus. Sportowa, kwadratowa linia zegarków już od samego początku wzbudza ogromne zainteresowanie. Inspirację czerpie z ikonicznego Nautilusa,. Patek Philippe Cubitus oferuje jednak świeże podejście do luksusowej, sportowej elegancji. Wprowadzenie nowego modelu przez szwajcarską firmę to rzadkie wydarzenie. Lata pracy nad doskonałością czasomierza są bowiem inwestycją w luksus i unikalność.
Patek Philippe Cubitus – pierwsza nowa kolekcja od 25 lat
Ostatnia premiera zupełnie nowego modelu Patek Philippe miała miejsce ćwierć wieku temu. Od tego czasu marka, zarządzana obecnie przez Thierry’ego Sterna, skupiała się na doskonaleniu istniejących modeli oraz kontynuowaniu tradycji i doskonałości. Zegarek Cubitus to efekt pracy zespołu projektowego, który stworzył coś całkowicie odmiennego od dotychczasowych propozycji. Innowacyjność kwadratowej koperty oraz nowe komplikacje mechanizmu udowadniają, że choć tradycja to podstawa, to marka nie boi się śmiałych posunięć.
Wyjątkowość kolekcji Patek Philippe Cubitus
Cubitus wyróżnia się odważnym podejściem do designu i funkcji. Zainspirowany stylem Nautilusa, model oferuje kwadratową kopertę, co jest nowością w portfolio marki. Koperta z satynowymi oraz polerowanymi elementami, zapewnia ekskluzywny, sportowy charakter.
W kolekcji znajdziemy trzy modele. Każdy z nich prezentuje unikatowe połączenie designu, kolorów i materiałów. Tworzy to szeroką paletę dla kolekcjonerów i fanów luksusowych zegarków.
Flagowy model i technologiczne nowinki
Sercem kolekcji jest Cubitus Instantaneous Grand Date, Day and Moon Phases (Ref. 5822P-001) – model wyposażony w nowy mechanizm z komplikacjami: dużą datą, dniem tygodnia i fazami księżyca. Kaliber 240 PS CI J LU, z 22-karatowym mikrorotorem, oferuje 48-godzinną rezerwę chodu. Mechanizm precyzyjnie przełącza dzień o północy, co jest możliwe dzięki technologii opatentowanej przez markę. Wysoka jakość precyzji jest standardem Patek Philippe. Potwierdza to balans Gyromax i włosowa sprężyna Spiromax. Całość jest zamknięta w platynowej kopercie z diamentem o szlifie bagietkowym. Czy może być coś bardziej luksusowego?
Strategia marketingowa – dyskrecja luksusu
Patek Philippe od lat podąża ścieżką dyskretnego luksusu. Marka unika tradycyjnych form reklamy i nie zatrudnia ambasadorów. Skupia się na doskonałości i niepowtarzalności swoich produktów. Jest to świadoma strategia. Jej celem jest zachowanie ekskluzywności i niedostępności. Zamiast głośnych kampanii, Patek Philippe koncentruje się na tworzeniu zegarków najwyższej jakości, które zdobywają uznanie kolekcjonerów na całym świecie. Sukces marki opiera się na subtelnej elegancji, doskonałości rzemiosła oraz wartości rodzinnych. Wyróżnia ją to na tle konkurencji.
Redaktor Luxury News
Consulting Premium
Źródło: patek.com
Firma Patek Philippe