Blog wykorzystuje technologie plików "cookies", które podczas korzystania przez Użytkowników i Gości Bloga, zapisywane są w ich urządzeniach końcowych. Stosowanie plików "cookies" ma na celu poprawne działanie Bloga na urządzeniu końcowym Użytkownika i Gościa. Zobacz politykę prywatności oraz Szczegóły używanych ciasteczek.
Tak, zgadzam się
Luxury NewsLuxury News
Zmiana wielkości czcionkiAa
  • Biżuteria
  • Dom
  • Hotele
  • Inwestycje
  • Medycyna estetyczna
  • Moda
  • Motoryzacja
  • Nieruchomości
  • Opieka zdrowotna
  • Podróże
  • Restauracje
  • SPA
  • Sztuka
  • Technologia
  • Jachty
  • Samoloty
  • Architektura
  • Uroda
  • Zegarki
  • Sport
Aktualnie czytasz: Marcin Dorociński ambasadorem marki BYTOM
Udostępnij
Zmiana wielkości czcionkiAa
Luxury NewsLuxury News
  • Biżuteria
  • Dom
  • Hotele
  • Inwestycje
  • Medycyna estetyczna
  • Moda
  • Motoryzacja
  • Nieruchomości
  • Opieka zdrowotna
  • Podróże
  • Restauracje
  • SPA
  • Sztuka
  • Technologia
  • Jachty
  • Samoloty
  • Architektura
  • Uroda
  • Zegarki
  • Sport
Szukaj
  • Biżuteria
  • Dom
  • Hotele
  • Inwestycje
  • Medycyna estetyczna
  • Moda
  • Motoryzacja
  • Nieruchomości
  • Opieka zdrowotna
  • Podróże
  • Restauracje
  • SPA
  • Sztuka
  • Technologia
  • Jachty
  • Samoloty
  • Architektura
  • Uroda
  • Zegarki
  • Sport
Follow US
Luxury News > Moda > Marcin Dorociński ambasadorem marki BYTOM
Moda

Marcin Dorociński ambasadorem marki BYTOM

Consulting Premium
Zaktualizowano: 18.03.2025 16:13
Consulting Premium
Udostępnij
Marcin Dorocinski Ambasadorem Marki Bytom
fot. bytom.com.pl
Udostępnij

Wiosenna kolekcja garniturów marki BYTOM wzbudza ogromne zainteresowanie. Nie tylko ze względu na ciekawe kroje i doskonałe materiały. W 2025 roku ambasadorem marki BYTOM został Marcin Dorociński. Co to oznacza dla marki i wizerunku firmy? 

Spis treści
Marcin Dorociński ambasadorem marki BYTOM Nowa wiosenna kampania – co ją wyróżnia?Eleganckie garnitury męskie – czy aktor odświeży wizerunek marki?

Marcin Dorociński ambasadorem marki BYTOM 

Marcin Dorociński i marka BYTOM to połączenie, które po prostu ma sens. On – aktor o niezwykłej charyzmie, autentyczności i klasie, która nie wymaga zbędnych ozdobników. Ona – marka z 80-letnim dziedzictwem, specjalizująca się w krawiectwie najwyższej jakości. Elegancki garnitur to nie tylko strój, ale element męskiej tożsamości. W najnowszej kampanii Dorociński wciela się w rolę narratora. Prowadzi widzów przez historię o znaczeniu ważnych chwil i ponadczasowej elegancji. 

To idealna ilustracja idei, że styl nie jest chwilową modą, ale sztuką bycia sobą. W klasycznym wydaniu, lecz z nowoczesnym sznytem. Garnitury marki BYTOM czerpią inspirację z angielskiej precyzji i włoskiej lekkości. Ich nowa odsłona pokazuje, że tradycja i współczesność mogą iść w parze. Dorociński udowadnia, że prawdziwa elegancja to coś więcej niż ubiór – to sposób myślenia, dojrzałość i umiejętność celebrowania najważniejszych momentów życia z klasą.

Nowa wiosenna kampania – co ją wyróżnia?

Nowa wiosenna kampania marki BYTOM to coś więcej niż tylko prezentacja kolekcji – to opowieść o elegancji, wartościach i ponadczasowym stylu. Marcin Dorociński, ambasador marki BYTOM, wciela się w rolę narratora, który prowadzi widza przez historię celebracji najważniejszych chwil w życiu. Czyż nie o to właśnie chodzi w modzie? O wyrażanie siebie, budowanie tożsamości i tworzenie wspomnień, w których klasyczny styl staje się symbolem pewności siebie i dojrzałości. 

Marka podkreśla w kampanii takie wartości jak męskość, braterstwo i wspólnotowość, a wszystko to w otoczeniu eleganckich garniturów, które łączą tradycję z nowoczesnym podejściem do krawiectwa. Czy angażowanie aktora o tak silnym wizerunku to dobre posunięcie? Zdecydowanie tak – Dorociński kojarzy się z klasą, autentycznością i dojrzałością. Jednocześnie jest łączony z sukcesem. A właśnie taki przekaz idealnie wpisuje się w DNA BYTOM. Tym samym marka udowadnia, że prawdziwa elegancja nie przemija. Jednocześnie podkreśla, że ewoluuje ona. Dlatego dostosowuje się do współczesnego mężczyzny, który ceni styl, ale nie rezygnuje z autentyczności.

Eleganckie garnitury męskie – czy aktor odświeży wizerunek marki?

Czy eleganckie garnitury męskie mogą zyskać nowe życie dzięki odpowiedniemu ambasadorowi? Marcin Dorociński, aktor o charyzmie i klasie, z pewnością wnosi do marki BYTOM świeżość, ale bez utraty jej wieloletniego dziedzictwa. Jego styl – męski, autentyczny, dojrzały, ale jednocześnie naturalny – przemawia zarówno do tych, którzy od lat cenią klasyczne krawiectwo, jak i do młodszych mężczyzn, dopiero odkrywających świat elegancji. Kampania z jego udziałem to nie tylko ukłon w stronę tradycji. Stanowi również sygnał, że garnitur BYTOM to nie przestarzały relikt. Ukazuje je jako ponadczasowy atrybut męskości. Czy dzięki Dorocińskiemu garnitur stanie się znowu obowiązkowym elementem garderoby nowoczesnego mężczyzny? Wiele na to wskazuje – w końcu kto lepiej przekona, że styl i charakter idą w parze, jeśli nie aktor, który sam jest tego najlepszym przykładem?

Redaktor Luxury News

Consulting Premium

Źródło: bytom.com.pl

Marka: BYTOM

Powiązane artykuły

Jonathan Anderson dyrektorem Diora – wszystkie kolekcje w jednych rękach

Co to za firma AIM’N?

Cannes 2025 – między sztuką a luksusem

Torebki wieczorowe premium – top 10 marek

Jacht Armani Admiral – projekt, który redefiniuje luksus

Consulting Premium 2025-03-18 2025-03-18
Udostępnij
Facebook Twitter Email Drukuj
Dodaj komentarz

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Proszę zaznacz ocenę

Polecane artykuły

Jonathan Anderson Dyrektorem Diora
Moda

Jonathan Anderson dyrektorem Diora – wszystkie kolekcje w jednych rękach

2025-06-02
Co To Za Firma Aim'n
Moda

Co to za firma AIM’N?

2025-06-02
Cannes 2025
Moda

Cannes 2025 – między sztuką a luksusem

2025-05-16
Torebki Wieczorowe Premium
Moda

Torebki wieczorowe premium – top 10 marek

2025-05-15
Kategorie
  • Hotele
  • Nieruchomości
  • Restauracje
  • Podróże
  • Moda
  • Sztuka
  • Inwestycje
O nas
Luxury News • narzędzie do komunikacji dla marek premium. To także społeczność tworząca najnowsze wiadomości ze świata luksusu. To głos reprezentujący branżę premium i super premium.
Linki
  • Jak wstawić artykuł na WordPress?
  • Jak napisać dobry artykuł newsowy?
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Cookies
  • FAQ
  • Kontakt
Dołącz do Luxury News

    © LuxuryNews.pl. All Rights Reserved.
    Login
    Welcome Back!

    Sign in to your account

    Zapomniałeś hasła?