Blog wykorzystuje technologie plików "cookies", które podczas korzystania przez Użytkowników i Gości Bloga, zapisywane są w ich urządzeniach końcowych. Stosowanie plików "cookies" ma na celu poprawne działanie Bloga na urządzeniu końcowym Użytkownika i Gościa. Zobacz politykę prywatności oraz Szczegóły używanych ciasteczek.
Tak, zgadzam się
Luxury NewsLuxury News
Zmiana wielkości czcionkiAa
  • Biżuteria
  • Dom
  • Hotele
  • Inwestycje
  • Medycyna estetyczna
  • Moda
  • Motoryzacja
  • Nieruchomości
  • Opieka zdrowotna
  • Podróże
  • Restauracje
  • SPA
  • Sztuka
  • Technologia
  • Jachty
  • Samoloty
  • Architektura
  • Uroda
  • Zegarki
  • Sport
Aktualnie czytasz: Kampania Versace na sezon jesień-zima 2024
Udostępnij
Zmiana wielkości czcionkiAa
Luxury NewsLuxury News
  • Biżuteria
  • Dom
  • Hotele
  • Inwestycje
  • Medycyna estetyczna
  • Moda
  • Motoryzacja
  • Nieruchomości
  • Opieka zdrowotna
  • Podróże
  • Restauracje
  • SPA
  • Sztuka
  • Technologia
  • Jachty
  • Samoloty
  • Architektura
  • Uroda
  • Zegarki
  • Sport
Szukaj
  • Biżuteria
  • Dom
  • Hotele
  • Inwestycje
  • Medycyna estetyczna
  • Moda
  • Motoryzacja
  • Nieruchomości
  • Opieka zdrowotna
  • Podróże
  • Restauracje
  • SPA
  • Sztuka
  • Technologia
  • Jachty
  • Samoloty
  • Architektura
  • Uroda
  • Zegarki
  • Sport
Follow US
Luxury News > Moda > Kampania Versace na sezon jesień-zima 2024
Moda

Kampania Versace na sezon jesień-zima 2024

Joanna Baran
Zaktualizowano: 26.07.2024 17:14
Joanna Baran
Udostępnij
Kampania Versace
fot. versace.com
Udostępnij

Versace, znany z odważnych i krzykliwych kreacji, wprowadziła niespodziewane zmiany w swojej kampanii na sezon jesień-zima 2024. Projekt, stworzony przez uznanych fotografów Merta & Marcusa jest wyrazisty i klasyczny zarazem. Sceneria zdjęć to kultowy hotel Chateau Marmont w Los Angeles. Kultowe miejsce dodające całości wyjątkowego charakteru.

Spis treści
Co charakteryzuje nową kampanię Versace na sezon jesień-zima 2024?Jakie emocje wzbudza kampania VersaceAutorzy kampanii Versace

Co charakteryzuje nową kampanię Versace na sezon jesień-zima 2024?

Kampania zatytułowana „spontaniczny moment skrojonej rebelii” wprowadza nową estetykę do marki Versace. Donatella Versace wraca do Los Angeles. Modele pojawiają się w ikonicznych korytarzach i pokojach hotelu Chateau Marmont. Kolekcja łączy w sobie luksusowe rzemiosło z wyrazistym, odważnym stylem. Ubrania mają coś ze stylu luksusowej rebelii. Kontrast kolorów tworzy atmosferę buntu. Linia ubrań jest czysta i minimalistyczna, lecz jednocześnie przełamana luksusowymi tkaninami i drapieżnymi kolorami. Projektantka mówi o „przemyślanej dzikości”, gdzie klasyczne krawiectwo jest zakłócane przez drapowania i printy. Kampania Versace na sezon jesień-zima 2024 rzuca się w oczy i zapada w pamięć. 

7999e49594a51b1443ad9a4a940dbbca 3342
fot. versace.com

W kolekcji pojawiają się także hafty i żakardy, luksusowe tweedy. Białe, ostro zakończone kołnierze w kształcie jaskółki zdobią lekkie, szyfonowe koszule i sukienki dla kobiet. Charakterystyczna precyzja kroju Versace generuje siłę kolekcji. Widać ją w sukienkach z wysokimi rozcięciami po męskie, dopasowane marynarki noszone z wąskimi spodniami i wysokimi butami. Skórzane sukienki i spódnice z drapowaniem wydają się spontaniczne, lecz są kontrolowane i precyzyjne w kroju. Kolor sezonu to intensywny odcień szminki czerwieni. Żywy i wyrazisty. Bogaty, barokowy print zdobi legginsy i wieczorowe suknie. Dodaje kolekcji graficznego wyglądu.

Jakie emocje wzbudza kampania Versace

Nowa kampania Versace na sezon jesień-zima 2024 wzbudza mieszane emocje wśród odbiorców. Prostota wizualna zdjęć podkreśla szczegóły ubrań, ale jednocześnie może sprawiać wrażenie zbyt wyciszonego i spokojnego. Ikoniczny hotel Chateau Marmont, pełen hollywoodzkiego blasku, w tej kampanii jest bardziej neutralnym tłem niż samodzielnym bohaterem.

A49d3beeacebc02722d36881681aef18 3342
fot. versace.com

Choć kampania jest opisywana jako „spontaniczny moment skrojonej rebelii”, jej realizacja jest bardziej wyważona niż buntownicza. Prezentuje wyrafinowaną elegancję i czystość linii. Stanowi odświeżający kontrast do wcześniejszych,  żywiołowych kampanii Versace. Z drugiej strony, brakuje tu eksplozji energii, która stała się znakiem rozpoznawczym marki. Pomimo minimalistycznej estetyki, kampania zdołała uchwycić ducha wyrafinowanego buntu. Jest on głęboko zakorzeniony w DNA Versace.

Autorzy kampanii Versace

Za kampanię odpowiadała czołowa ekipa kreatywna. Donatella Versace, jako główny dyrektor kreatywny, współpracowała z uznanymi fotografami i reżyserami Mertem & Marcusem. Modelami w kampanii są Loli Bahia, Vittoria Ceretti, Fernando Lindez, Lee Minseok i Hedi Ben Tekaya. 

Ta zgrana ekipa stworzyła kampanię, która, mimo swojej elegancji, budzi różnorodne emocje i prowokuje do dyskusji. Zdjęcia zachwycają. Widać też, że Versace nie boi się eksperymentować i wprowadzać nowości do swojej modowej narracji.

Redaktor Luxury News

Joanna Baran

Źródło: versace.com

Firma: Versace

Powiązane artykuły

Jonathan Anderson dyrektorem Diora – wszystkie kolekcje w jednych rękach

Co to za firma AIM’N?

Cannes 2025 – między sztuką a luksusem

Torebki wieczorowe premium – top 10 marek

Jacht Armani Admiral – projekt, który redefiniuje luksus

Joanna Baran 2024-07-26 2024-07-26
Udostępnij
Facebook Twitter Email Drukuj
Dodaj komentarz

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Proszę zaznacz ocenę

Polecane artykuły

Jonathan Anderson Dyrektorem Diora
Moda

Jonathan Anderson dyrektorem Diora – wszystkie kolekcje w jednych rękach

2025-06-02
Co To Za Firma Aim'n
Moda

Co to za firma AIM’N?

2025-06-02
Cannes 2025
Moda

Cannes 2025 – między sztuką a luksusem

2025-05-16
Torebki Wieczorowe Premium
Moda

Torebki wieczorowe premium – top 10 marek

2025-05-15
Kategorie
  • Hotele
  • Nieruchomości
  • Restauracje
  • Podróże
  • Moda
  • Sztuka
  • Inwestycje
O nas
Luxury News • narzędzie do komunikacji dla marek premium. To także społeczność tworząca najnowsze wiadomości ze świata luksusu. To głos reprezentujący branżę premium i super premium.
Linki
  • Jak wstawić artykuł na WordPress?
  • Jak napisać dobry artykuł newsowy?
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Cookies
  • FAQ
  • Kontakt
Dołącz do Luxury News

    © LuxuryNews.pl. All Rights Reserved.
    Login
    Welcome Back!

    Sign in to your account

    Zapomniałeś hasła?