Kontrowersje wokół Versace, plotki o przejęciu przez Pradę i zamieszanie nie powodują, że dom mody zwalnia. Niedawno ukazała się nowa kampania reklamowa z La Vecanza 2025. Jak wyglądają zdjęcia i czy ma szansę trafić do serc i szaf fanów mody? Czy zawirowania w Versace wpływają na odbiór marki?
Versace La Vecanza 2025 – jak wygląda kampania?
Kampania Versace La Vecanza 2025 to zmysłowa podróż przez świat światła, mitologii i nowoczesnej elegancji. Za obiektywem stanęła renomowana fotografka Zoë Ghertner. Fotografka jest znana z subtelnego operowania światłem naturalnym. Dodatkowo ma niezwykłą umiejętności uchwycenia piękna w jego najbardziej autentycznej formie. Natomiast twarzą kampanii została hipnotyzująca Abby Champion. Modelka wciela się w współczesną morską nimfę – pełną gracji, zmysłowości i nieodpartego uroku w stylu Versace. Scenerię stanowią piaszczyste wydmy, neoklasyczne wnętrza z marmurowymi kolumnami i zalane słońcem baseny. Razem tworzą pejzaż balansujący między snem a rzeczywistością. Dominują odcienie perłowej bieli, morskiej zieleni i złota, które przywodzą na myśl śródziemnomorskie światło oraz głębię oceanu. W tej kampanii mit spotyka się z modą, a przeszłość z teraźniejszością – wszystko w duchu subtelnego przepychu i poetyckiej wyobraźni.
Idea i myśl przewodnia
Idea kampanii Versace La Vacanza 2025 to powrót do źródeł – nie tylko geograficznych, ale i duchowych. To celebracja piękna, które rodzi się z harmonii między człowiekiem a naturą, między mitem a nowoczesnością. Kampania zanurza się w śródziemnomorskiej nostalgii, łącząc ponadczasową estetykę z nowym podejściem do luksusu – takim, który ma znaczenie, który opowiada historię i pozostawia ślad nie tylko w modzie, ale i w świecie.

Versace redefiniuje wakacyjny styl, przekształcając go w rytuał – ceremonialny, świadomy i głęboko osadzony w wartościach. Natomiast współpraca z Coral Gardeners i adopcja 9 000 fragmentów rafy koralowej podkreślają, że piękno może i powinno być odpowiedzialne. Dlatego La Vacanza to nie tylko kolekcja – to manifest: o uważności, o połączeniu z naturą, o luksusie, który żyje i oddycha razem z planetą.
Torebka Versace w nowej odsłonie
W kampanii Versace La Vacanza 2025 kultowa torebka Tag powraca w zjawiskowej, morskiej odsłonie – niczym skarb wydobyty z głębin. Lśni w odcieniach zieleni oceanu, owocu smoczego i muszlowej bieli, emanując świeżością i luksusem z echem podwodnej fantazji. Towarzyszą jej torebki La Medusa w artystycznych patchworkach inspirowanych morskimi ekosystemami. Każda wygląda jak ręcznie ułożona mozaika z fragmentów rafy koralowej.
Akcesoria sięgają jeszcze głębiej: buty oplatają kostki jak wijące się wodorosty lub piany fal. Natomiast biżuteria przywołuje skojarzenia z bogactwem morskich skarbów. Jest wykonana z koralowego różu, sztucznego złota i barokowych form. Projekty zachwycają nie tylko formą i kolorem, ale też opowieścią, jaką niosą. O harmonii, kobiecości i nowym wymiarze luksusu, który jest zmysłowy, świadomy i głęboko zakorzeniony w mitologii.
Redaktor Luxury News
Joanna Baran
Źródło: kandam.com
Marka: Versace