Świat czeka z zapartym tchem — BMW powrócił na Super Bowl 11 lutego 2024 roku z 60-sekundowym przełomem reklamowym. Spot reklamy noszący tytuł „Talkin’ Like Walken” zapowiada gwiazdorską obsadę, w tym legendę Hollywood Christophera Walkena, który będzie twarzą i głosem tego wydarzenia, aktorkę Ashley Park znaną m.in. z „Emily w Paryżu” oraz Ushera, gwiazdę Half Time Show. Christopher Walken nadaje tonu Super Bowl z BMW — Reklama elektrycznego BMW i5 stawia kultowy model w centrum uwagi.
SPIS TREŚCI
Christopher Walken nadaje tonu Super Bowl w reklamie BMW
Christopher Walken wraz z samochodem elektrycznym BMW i5 już 11 lutego 2024 roku rozświetlą scenę Super Bowl w 60-sekundowym spocie reklamowym BMW. Charyzma i styl aktora przyciągają uwagę, idealnie komplementując innowacyjność i elegancję elektrycznego modelu serii 5. Christopher Walken nadaje tonu Super Bowl w reklamie BMW, w tej unikalnej kampanii mężczyzna reprezentuje elegancję, nowoczesność oraz postęp ekologiczny BMW i5. Połączenie talentu aktorskiego z najnowszymi innowacjami technicznymi podkreśla rolę motoryzacji w dążeniu do zrównoważonego rozwoju.
O czym mówi 60-sekundowy spot reklamowy BMW
W dynamicznym 60-sekundowym spocie reklamowym BMW, gwiazda Hollywood Christopher Walken zjawiskowo prezentuje się obok elektrycznej ikony stylu — BMW i5. Reklama wykorzystuje charakterystyczny głos i styl wypowiedzi Christophera Walkena. Spot w 60 sekundach przedstawia przebieg dnia amerykańskiego aktora spotykającego swoich naśladowców. Rozpoczyna się on, gdy Christopher Walken wsiada do elektrycznego BMW i5, spotykając przy tym pracownika hotelu. Następnie Walken mija się z Ashley Park wyprowadzającą psa, która wita się z nim w sposób „Talkin Like Walken”. Kolejne spotkania budzą w aktorze lekkie zirytowanie, lecz szczytowy moment spotkania USHERA rozluźnia atmosferę. Spot „Talkin’ Like Walken” zapowiada się jako prawdziwy przełom reklamowy.
Aktor przemawia w imieniu elektrycznego BMW i5
W najnowszej kampanii BMW, która zostanie przedstawiona na Super Bowl, Christopher Walken przemawia w imieniu elektrycznego modelu i5, podkreślając zaangażowanie marki w innowacje i zrównoważony rozwój. Walken, znany ze swojego charakterystycznego stylu i głębi, wciela się w rolę ambasadora elektrycznej przyszłości, pokazując, jak nowoczesna technologia i ekologiczne podejście mogą iść w parze z luksusem.
Jak podaje portal press.bmwgroup.com — Rich Silverstein, współprezes i współzałożyciel GS&P skomentował:
„Christopher Walken jest ikoną, podobnie jak seria 5. To jedna ikona współpracująca z drugą, tworząca synergię dwóch legendarnych postaci. Całe życie czeka się, żeby stworzyć taką kampanię” – dodał Rich Silverstein. „Rzeczywistość jest taka, że każdy ma wrażenie Christophera. Ale jest tylko jeden oryginał.
Jak współpracę z marką BMW komentuje sam Christopher Walken
Jak podaje press.bmwgroup.com — Christopher Walken skomentował współpracę z marką BMW:
„Bardzo podobała mi się ta współpraca. BMW to wspaniała firma, a znaczenie samochodów elektrycznych jest ogromne” – mówi Christopher Walken. „Cieszę się, że będziemy mogli podzielić się efektami naszej współpracy ze światem.”
Występ w spocie reklamowym skomentował także Amerykański wokalista Usher:
„Występ na Super Bowl to ogromny zaszczyt, który zdarza się tylko raz w życiu, a poza tym wspaniale jest współpracować z BMW” – mówi USHER. „Znakomicie się bawiłem podczas kręcenia tej reklamy i mam nadzieję, że zostanie ona ciepło przyjęta.”
Redaktor Luxury News
Joanna Wójcik
źródło: press.bmwgroup.com
Firma: BMW