Od 2004 roku H&M regularnie tworzy kolekcje z uznanymi projektantami i domami mody. Autorskie kolekcje H&M to ekskluzywne i limitowane współprace z największymi nazwiskami świata mody, które od lat budzą ogromne emocje i pożądanie wśród klientów. Do najbardziej elitarnych należą m.in. kolaboracje z Karlem Lagerfeldem, Versace, Balmain, Maison Margiela oraz Paco Rabanne to tylko kilka przykładów jak sieciówka tworzy historię mody. 2025 rok upłynie modowo pod znakiem” Magda Butrym dla H&M”. Jak wygląda kolekcja polskiej projektantki i czy sprosta oczekiwaniom?
Magda Butrym dla H&M – kobieca moda pod znakiem róży
Magda Butrym dla H&M to kolekcja, która celebruje kobiecość w najbardziej zmysłowym, romantycznym i nowoczesnym wydaniu – wszystko pod znakiem róży, symbolu siły i delikatności zarazem. Kolekcja składa się z 39 modeli. Obejmuje zarówno ubrania, jak i dodatki. Niezwykle wiernie oddaje estetykę polskiej projektantki. Wśród projektów znajdziemy spektakularne, czerwone suknie z falbanami przypominającymi kwiaty w pełnym rozkwicie, przezroczyste koronkowe sukienki, oversize’owe marynarki z różanym żakardem. Natomiast niezwykłe wrażenie robi burgundowy skórzany płaszcz o przeskalowanej sylwetce.

Magda Butrym dla H&M to harmonijna, spójna kolekcja. Tutaj każda forma – od miękkich dzianin po strukturalne tkaniny – opowiada historię współczesnej kobiety. Osoby pewnej siebie, romantycznej, świadomej swojej siły. Kolekcję wyróżnia subtelne połączenie dziedzictwa słowiańskiego z międzynarodowym sznytem. Dlatego jest to kwintesencja stylu Butrym, teraz dostępna na globalną skalę.
Co wyróżnia kolekcję polskiej projektantki?
Co wyróżnia kolekcję polskiej projektantki na tle dotychczasowych współprac? Ta kolekcja to nie tylko moda. Stanowi odważny manifest kobiecości utkany z emocji, dziedzictwa i nowoczesnego rzemiosła. Zaproszenie Magdy do współpracy było naturalnym krokiem. Dlatego, że jej unikalna estetyka, łącząca słowiańską romantyczność z konstrukcyjnym mistrzostwem, od lat przyciąga uwagę świata mody. Natomiast kolekcja jest spójna i niezwykle dopracowana. Dlatego znajdziemy w niej misterne koronki, luksusowe dzianiny, miękkie skóry i strukturalne wełny. Każda sylwetka zachwyca precyzyjnym krawiectwem i wyczuciem proporcji. Czy może być coś bardziej współczesnego niż kobieta ubrana w siłę i zmysłowość jednocześnie? Kolekcja polskiej projektantki to opowieść o róży. Nie tylko jako motywie, ale jako esencji kobiecej natury: delikatnej, ale niepokonanej.
Kampania reklamowa i promocja
Kampania promująca Magda Butrym dla H&M to wizualna oda do romantyzmu i nowoczesnej kobiecości, uchwycona w zmysłowej, pełnej emocji sesji zdjęciowej. Za obiektywem stanął renomowany fotograf Sam Rock. Stworzył subtelne, eleganckie kadry podkreślające charakter kolekcji.
Twarzami kampanii zostały Karolina Spakowski – polska modelka symbolizująca lokalne korzenie projektantki – oraz Bibi Breslin. Natomiast za stylizację odpowiadał Jacob K. Zjawiskowy efekt dopełniły makijaże autorstwa Lucy Bridge i fryzury stworzone przez Damiena Boissinot. Kampania Magda Butrym dla H&M przenosi odbiorcę w świat współczesnej słowiańskiej baśni, gdzie siła i delikatność stapiają się w jedną inspirującą opowieść.
Redaktor Luxury News
Malcolm Lux
Źródło: kendam.com
Marka: H&M