Biżuteria
Dom
Hotele
Inwestycje
Medycyna estetyczna
Moda
Motoryzacja
Nieruchomości
Opieka zdrowotna
Podróże
Restauracje
SPA
Sztuka
Technologia
Jachty
Samoloty
Architektura
Uroda
Zegarki
Sport
Biżuteria
Dom
Hotele
Inwestycje
Medycyna estetyczna
Moda
Motoryzacja
Nieruchomości
Opieka zdrowotna
Podróże
Restauracje
SPA
Sztuka
Technologia
Jachty
Samoloty
Architektura
Uroda
Zegarki
Sport
Szukaj
Biżuteria
Dom
Hotele
Inwestycje
Medycyna estetyczna
Moda
Motoryzacja
Nieruchomości
Opieka zdrowotna
Podróże
Restauracje
SPA
Sztuka
Technologia
Jachty
Samoloty
Architektura
Uroda
Zegarki
Sport
Follow US
Jak napisać dobry artykuł newsowy?
Artykuł powinien zawierać najnowsze, rzetelne oraz wiarygodne informacje
Tytuł nie powinien być dłuższy niż 110 znaków, czyli zawierać co najmniej 10 znaków i najlepiej od 2 do 22 słów
Tytuł artykułu powinien być ciekawy i angażujący czytelników
Pisz artykuł jako specjalistka/specjalista w Twojej dziedzinie oraz branży
Dziel się merytoryczną i specjalistyczną wiedzą
Materiał może zawierać najnowsze badania, wskaźniki, metody, czy wykresy branżowe
Buduj ekspercki wizerunek Twojej marki, pisząc głównie merytoryczne treści
Unikaj plagiatu i powielania treści z innych stron – Google bardzo tego nie lubi!
Dodaj przynajmniej 2 dobrej jakości zdjęcia, ale nie większe niż 200 kB
W treści oznacz najważniejszy nagłówek H2 i drugi nagłówek H3
Warto dodać frazy pod szeroko pojęte Seo
Stosuj wytyczne Google E-E-A-T:
Experience – doświadczenie
Expertise – ekspertyza
Authoritativeness – autorytatywność, także miarodajność
Trustworthiness /Trust wiarygodność lub solidność
Welcome Back!
Sign in to your account
Nazwa użytkownika lub adres e-mail
Hasło
Zapamiętaj mnie